Test: Samsung Galaxy SII LTE I9210
3 kommentarer
Kakan: Herregud vad virrigt inlägg, Bror-David.
|
2012-01-31 kl 09:22
|
|
|
Hej nu har jag tröttnat på Facebook, |
|
|
2012-01-31 kl 11:12
|
|
|
Vad är det du försöker göra? Att återställa lösenord brukar fungera som vanligt med e-postutskick. Men du kanske inte längre har tillgång till den du registrerade dig med? |
|
|
2012-01-31 kl 12:06
|
|
|
lösenordet går att ändra med den form som tilskrivs sidan , det fungerar, men om du har bytt mobiltelefonnummer och inte hinner ändra till det nya eller inte har mobiltelefonummer så skiter det sig rejält när de endera frågar om telefonnummer eller redan visar vart koden sänds , alltså till ett dött nummer. då står du där med lång näsa, för Facebook har ingen enkel väg att få hjälp via. och de kräver just nu att telefonnummren bara får knytas till ett konto. och hur många är det som inte har mobiltelefon men ändå ett facebook konto. |
|
|
2012-01-31 kl 18:40
|
|
|
Under gårdagen så har jag lyckats att få iväg ett mail som felanmälan, Facebook har svarat att de inte vet när de fixar problemet, och att de under dagen i dag har tillfört ett till val att de kan ringa upp, men att de har fullt upp, så man måste försöka igen, varför i helskotta skall man ha ett system som de måste administrera ihjäl sig på, för att ha kollen på sina medlemmar. Till råga på allt elende man får så vill de ha en kopia på körkort eller pass, det kräver alltså att medlemen har skaner eller kamera och en mobiltelefon , de låser alltså ute alla som inte har state off the art . och så samlar de in mer information genom detta förfarande än vad som man i börgan behövde. |
|
|
2012-02-02 kl 19:03
|
|
|
Fått en ursäk i ett mail att de låst mig ute oavsiktligt, och nu fungerar det igen , en vecka med utlämnade av uppgifter, som kräver kamera/skaner/mobiltelefon och mailande varenda dag, för att det skall sluta med en ursäkt i ett mail. Jag är inte sur på Facebook, men de måste se över sin möjlighet att låta användarna kontakta dem. Nästa gång så är det någon som fiskar i fula vatten som jagar uppgifter. och hur skall man då kunna kolla det.????? |
|
|
2012-02-03 kl 12:28
|
|
|
Skönt att det löste sig! |
|
|
2012-02-03 kl 20:12
|
|
|
det tråkiga är ju att även bedragare kan ställa samma frågor och få samma uppgifter från användaren, utan att användaren kan kontrolera äktheten på fönstret man ser, som blockerar inloggningen, säkerheten är ju inte säkrad genom denna funktion för användaren. |
|
Kom in i diskussionen
Senaste frågorna
Datormagazin är datortidningen för dig som vill veta mest.
Vår ambition är att göra en tidning med djupare och mer avancerade artiklar än vad du hittar i andra datortidningar. Samtidigt väjer vi inte för att på ett handfast sätt förklara hur saker och ting fungerar. Du ska alltid känna att du har nytta av tidningen.
Välkommen till Sveriges största tidskrift för avancerade datoranvändare!