Windows 8-tråden / av Andreas

• 4 svar
Windows 8-tråden
2010-10-08 kl 18:22

Dags att spekulera om Windows 8! Vad tror ni vi får se för features? Går Microsoft all the way och gör hela gränssnittet kompatibelt med 3D-skärmar?

Blogg om webbutveckling
2011-11-13 kl 20:55

Själv har jag mer eller mindre precis byt ifrån Win XP till Win 7 ultimate (bara användt mig utav den i ungefär 1.5år nu). Så min motivations nivå att byta OS ännu en gång är rätt minimalt...

Men, är det en smidig övergång/uppgradering att gå ifrån Win7 till Win 8 så, sure. förbättring och Features?

Bättre stöd för spel helt klart (gamla som nya), bättre säkerhet, mer användarvänligt GUI och mindre flash tack.

2012-02-13 kl 12:51

Jag sitter fortfarande kvar på Windows XP. :)

Bildelar
2012-03-03 kl 09:09

Jag satt precis och kollade på en preview demo för Win 8. Jag förstår fortfarande inte grejen med det hela ärligt talat. Det tog bokstavligen år och dar innan jag gick över till Win 7 (jag har dock fortfarande en XP dator igång).

Vad exakt ska få mig att gå ifrån Win 7 till Win 8? den delen fattar jag inte alls...

http://thegamingground.com Is the place to be If you like videogames, movies, music, anime, IT and humor!
  • 4 svar

Inte inloggad

Logga in Bli medlem

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Kom in i diskussionen

Detta innehåll är skapat av Datormagazins besökare

Test: Samsung Galaxy SII LTE I9210

3 kommentarer

Kakan: Herregud vad virrigt inlägg, Bror-David.

Månadens fråga

• Med den kreditkortsstora Linuxdatorn Raspberry Pi kan du både ordbehandla och spela spel. Vad tycker du om den?

Artikelkommentarer

För dig som vill veta mer: prenumerera

Datormagazin är datortidningen för dig som vill veta mest. Vår ambition är att göra en tidning med djupare och mer avancerade artiklar än vad du hittar i andra datortidningar. Samtidigt väjer vi inte för att på ett handfast sätt förklara hur saker och ting fungerar. Du ska alltid känna att du har nytta av tidningen.
Välkommen till Sveriges största tidskrift för avancerade datoranvändare!

Beställ prenumeration och betala direkt online

• Datormagazin 6-2012

• Datormagazin 5-2012

• Datormagazin 4-2012

• Datormagazin 3-2012

• Datormagazin 2-2012

• Datormagazin 1-2012

• Datormagazin 14-2011

Egmont logo
© Egmont Tidskrifter