Svara nytt inlägg

Du svarar på "Kan uppgraderingsskivan användas?"
Ditt namn (valfritt)
Meddelande

Här i Datormagazins forum ansvarar du själv som medlem för vad du skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på Datormagazin.se. Läs våra regler.
Formateringshjälp
Nedanstående fråga hjälper oss att hålla spam borta från sidan.

Vad blir tio plus noll? Skriv svaret i siffror:

Inställningar

10 senaste inläggen

Nej, jag svarade faktiskt inte för snabbt... ;)

Jag kände till registerhacket, men valde att inte krångla till det för mycket. En installation av Windows 7 går så otroligt fort jämfört med tidigare versioner att det inte är något större problem att göra två installationer.

http://www.maximumpc.com/article/howtos/how_use_your_windows_7_upgrade_disk_fresh_pc

Hej,

Jag har gjort flera nyinstalllationer med en Windows 7 family edition. Du installerar utan att ge produktnyckel som sagt ovan. Du söker google efter "registry hack for frech install of family edition". Du ändrar ett värde i registret. Sedan skriver du in licencen och registrerar on-line.

Jag tror att Ander svarade litet snabbt den här gangen :).

Enligt manga posts, I alla fall i USA, gar det bra att ringa microsoft för hjälp om dette inte funkar (kanske är svarare i Sverige ?).

Inte inloggad

Logga in Bli medlem

Läs mer

• Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Kom in i diskussionen

Detta innehåll är skapat av Datormagazins besökare

Öppna iso-fil

1 kommentar

Gäst: fndddhdh

Månadens fråga

• Vilken var bäst vid lanseringen?

Artikelkommentarer

För dig som vill veta mer: prenumerera

Datormagazin är datortidningen för dig som vill veta mest. Vår ambition är att göra en tidning med djupare och mer avancerade artiklar än vad du hittar i andra datortidningar. Samtidigt väjer vi inte för att på ett handfast sätt förklara hur saker och ting fungerar. Du ska alltid känna att du har nytta av tidningen.
Välkommen till Sveriges största tidskrift för avancerade datoranvändare!

Beställ prenumeration och betala direkt online

• Datormagazin 6-2013

• Datormagazin 5-2013

• Datormagazin 4-2013

• Datormagazin 3-2013

• Datormagazin 2-2013

• Datormagazin 1-2013

• Datormagazin 14-2012